راهنما و دستورات استفاده از محصولات

راهنمای استفاده قلم زیبایی پوست کارینا مدل HB 850

راهنمای استفاده قلم زیبایی پوست کارینا مدل HB 850

برای استفاده بهتر از محصول لطفا قبل از استفاده، راهنمای استفاده قلم زیبایی پوست را مطالعه فرمایید.

توجه:

  1. زمانی که برای بار اول از دستگاه استفاده میکنید، ابتدا کمی تمرین کنید تا با دستگاه آشنا شوید.
  2. استفاده از این دستگاه ممکن است با کمی درد همراه باشد. اگر از درد میترسید از دستگاه به همراه کرم کاهنده درد استفاده کنید.
  3. ناحیه تحت تاثیر را با الکل قوی پاک نکنید. فقط به آرامی از آن مراقبت کنید. اگر در ناحیه مذکور احساس سوزش دارید، با مشورت پزشک از کرم استفاده کنید.
  4. جای زخم خود را نخراشید و اجازه دهید به صورت طبیعی از بین برود.
  5. در دوران ریکاوری(1تا 3 ماه) از خوردن غذاهای تند یا مقدار زیاد سس سویا اجتناب کنید. تغذیه سالم مصرف کنید تا از بروز مشکل جلوگیری کنید.
  6. بهتر است در حین استفاده از دستگاه از دستکش خشک عایق استفاده کنید.
  7. لطفا پس از استفاده از دستگاه فورا سوزن را برداشته، تمیز، ضد عفونی و خشک نگه دارید.
  8. دستگاه را زیر آب نشویید.
  9. زمانی که دستگاه در حال شارژ شدن است از آن استفاده نکنید. اگر مدت طولانی از دستگاه استفاده نمیکنید آنرا در جای خشک و خنک نگه دارید. همچنین برای  آسیب ندیدن باتری هر سه ماه یکبار آنرا شارژ کنید.
  10. سالمندان، کودکان، خانم های باردار، افرادی که دارای مشکلات قلبی هستند و افراد آسیب پذیر باید برای استفاده از دستگاه احتیاط کنند.

مشخصات فنی:

نام: قلم زیبایی پوست کارینا مدل HB 850

نوع باتری: باتری لیتیوم پلیمر 2000MAH

سایز محصول: 175mm * 35mm

جنس محصول: ABS و استیل

معرفی ویژگی های محصول:

استفاده از 5 تکنولوژی آلمانی پیشرفته در ساخت.

به وسیله کنترل میکروکامپیوتر، تخلیه آنی ولتاژ در یون کربنات صورت میگیرد که باعث میشود بدون درد و خونریزی و به سرعت سطح پوست را از رنگدانه های عمیق و بافت پوستی پاک کنید.

این دستگاه مجهز به 9 سطح شدت قابل تنظیم و صفحه نمایش LCD است.

همچنین دستگاه دارای چراغ برای استفاده آسان است.

عملکرد:

– دکمه تعویض: دکمه تعویض(روشن/خاموش) دستگاه را به مدت 2 ثانیه نگه دارید تا دستگاه روشن شود. در این زمان دستگاه با شدتی که روی صفحه نمایشگر نشان داده میشود کار میکند. یکبار دیگر که دکمه را 2ثانیه نگه دارید دستگاه خاموش میشود. اگر از دستگاه 10 دقیقه استفاده نکنید به صورت خودکار خاموش میشود.

– چراغ: دوبار دکمه روشن/خاموش دستگاه را بزنید تا چراغ آن روشن شود. برای خاموش کردن نیز دوبار دکمه را بزنید.

– تخلیه: دکمه روشن/خاموش دستگاه را نگه دارید تا روشن شود. دستگاه دارای 9 حالت شدت مختلف است. هربار که دکمه روشن/خاموش دستگاه را بزنید شدت دستگاه تغییر میکند. شدت مورد نیاز را انتخاب کرده و دکمه OUT را نگه دارید تا دستگاه شروع بکار کند.

– شارژ: زمانی که دستگاه در حال شارژ است از آن استفاده نکنید. دستگاه را خاموش کرده و به شارژ بزنید. زمانی که دستگاه در حال شارژ است نشانگر باتری چشمک میزند و زمانی که شارژ دستگاه کامل شد ثابت میشود. برای محافظت بیشتر از باتری دستگاه آنرا بیش از حد نیاز در حال شارژ نگه ندارید.

از بین بردن خال:

نوک سوزن دستگاه را در تماس با خال قرار دهید و آنرا عقب و جلو ببرید. پس از اتمام کار شما سطح ملانین را به وضوح مشاهده خواهید کرد، با پنبه آنرا پاک کنید. اگر خال کوچک و کم عمق باشد با یکبار استفاده از دستگاه از بین میرود. شما باید به صورت مرتب دستگاه را برداشته و دوباره بگذارید تا زمانی که خال از بین برود. زمانی که دستگاه در حال کار کردن است بیمار باید بی حرکت باشد و کسی که دستگاه را در دست دارد برای جلوگیری از سوزاندن و ایجاد صدمه باید دستگاه را محکم در دست بگیرد و آنرا نلرزاند.

از بین بردن مول:

زمانی که در حال از بین بردن مول هستید، در شناسایی عمق و اندازه مول باید توجه ویژه ای کنید. بعضی از مول ها در سطح پوست هستند و بعضی دیگر در لایه های زیر پوستی ریشه دارند. زمانی که از دستگاه استفاده میکنید به طور کامل سطح مول را از بین نبرید و قسمت کوچکی از آنرا بسوزانید. اگر ریشه مول در لایه های زیرین پوستتان رشد کرده پس از درمان باید از التهاب آن جلوگیری شود. ضمن اینکه بهتر است با توصیه پزشک از کرم های درمانی و تغذیه کننده برای رشد سلولها استفاده کرده و از تحریک پوست جلوگیری کنید.

از بین بردن سارکوم:

نوک سوزن دستگاه را به آرامی روی ریشه دانه قرار دهید تا آنرا بسوزاند. پس از گذشت یک هفته دانه سارکوم از بین میرود. اگر دانه مجددا رشد کرد باید در چند مرتبه با فواصل زمانی مختلف آنرا از بین ببرید. پس از درمان باید از التهاب جلوگیری کنید. بهتر است با توصیه پزشک از کرم های درمانی و تغذیه کننده برای رشد سلولها تا 2الی 3 روز قبل از اینکه جای زخم بهبود یابد استفاده کرده و از تحریک پوست جلوگیری کنید.

از بین بردن دانه:

نوک سوزن دستگاه را به آرامی روی ریشه دانه قرار دهید تا آنرا بسوزاند. پس از گذشت یک هفته دانه از بین میرود. از بین بردن دانه های عمیق میتواند در فواصل زمانی مختلف انجام شود.

از بین بردن تتو:

خالکوبی دارای سطح وسیعی است بنابراین بهتر است از سوزن درشت برای از بین بردن آن استفاده کرد. روش از بین بردن تتو تقریبا مشابه با از بین بردن دانه های سیاه است، اما زمان انجام آن ممکن است طولانی تر باشد. درمان نواحی بزرگ(بیش از 3 سانتی متر) باید طی دفعات مختلف انجام شود. آنرا با یکبار استفاده از بین نبرید. ضمنا پس از استفاده از عفونت به وسیله باکتریها جلوگیری کنید. اگر بر حسب تصادف عفونتی به وجود آمد باید فورا در بیمارستان آنرا درمان کنید.

سطح شدت نوع سوزن مناسب برای
سطح 1-2 سوزن کوچک چربی کوچک
سطح 2-3 سوزن کوچک خال کوچک
سطح 3-4 سوزن درشت دانه کوچک
سطح 5-6 سوزن کوچک خالهای کوچک و متوسط
سوزن درشت خالهای کوچک و متوسط
سطح 7-8 سوزن کوچک خالهای بزرگ و زگیل به اندازه لوبیا
سوزن درشت خالهای بزرگ به اندازه لوبیا. دانه و سارکوم کوچک و متوسط و خالکوبی کوچک.
سطح 9 سوزن کوچک خال بزرگ و زگیل
سوزن درشت دانه های بزرگ، سارکوم، خالکوبی بزرگ و دیگر دانه های بزرگ.

مشخصات محصول:

راهنمای استفاده قلم زیبایی پوست

  1. از بین برنده خال و لک
  2. دکمه عملکرد(OUT)
  3. دکمه پاور
  4. نمایشگر LCD
  5. ورودی شارژر
  6. چراغ

نحوه استفاده:

  1. روشن/خاموش کردن: دکمه پاور دستگاه را 3 ثانیه نگه دارید تا روشن شود و برای خاموش کردن دستگاه نیز دکمه پاور را 3 ثانیه نگه دارید. همچنین اگر از دستگاه 10 دقیقه استفاده نکنید به صورت خودکار خاموش میشود.
  2. چراغ: دکمه پاور را دوبار فشار دهید تا چراغ دستگاه روشن شود.
  3. تنظیم شدت: برای تنظیم و تغییر سطح شدت دکمه پاور دستگاه را بزنید.
  4. عملکرد: دکمه OUT نگه دارید تا دستگاه کار کند. برای توقف نیز کافیست دکمه را رها کنید.(لطفا قبل از اینکه برای بار اول از دستگاه استفاده کنید، آنرا روی میوه امتحان کرده و تمرین کنید.)

نحوه شارژ:

دستگاه را به وسیله کابل USB به آداپتور وصل کنید. زمانی که دستگاه در حال شارژ است نشانگر باتری چشمک میزند و زمانی که باتری شارژ کامل شد نشانگر باتری ثابت میشود.

زمانی که دستگاه در حال استفاده است آنرا شارژ نکنید.

لطفا قبل از اینکه باتری دستگاه کاملا تخلیه شود آنرا شارژ کنید. همچنین بیش از حد نیاز دستگاه را در شارژ نگه ندارید.

بسته بندی محصول شامل:

قلم زیبایی و از بین برنده لک و خال: یک عدد

دفترچه راهنمای استفاده قلم زیبایی پوست : یک عدد

کابل شارژ USB : یک عدد

سوزن نازک: ده عدد

سوزن درشت: سه عدد

نوشته های مشابه

0 دیدگاه در “راهنمای استفاده قلم زیبایی پوست کارینا مدل HB 850

دیدگاهتان را بنویسید