راهنما و دستورات استفاده از محصولات

راهنمای استفاده میکرودرم خانگی کارینا مدل HB 079

راهنمای استفاده میکرودرم خانگی کارینا مدل HB 079

برای استفاده بهتر از محصول لطفا قبل از استفاده راهنمای استفاده از میکرودرم را مطالعه کنید.

درباره محصول:

این دستگاه میکرودرم و زیبایی پوست از تجهیزات زیبایی با ترکیبی از عملکردهای صاف کردن پوست، سفت کردن، پاکسازی منافذ، از بین بردن جوش و جوش سرسیاه، ماساژ التراسونیک و دیگر عملکردهاست. این دستگاه با استفاده از 100 هزار ذره کریستالی معدنی طبیعی با مکش و ماساژ التراسونیک باعث از بین رفتن لایه های پیر پوست و آلودگی های منافذ شده به طوری که پوستی صاف، سفید و یکدست داشته باشید. این یک فناوری غیرتهاجمی و غیر تحریک کننده است. پراب ها با 6 شکل مختلف دارای 6 عملکرد مختلف از جمله صاف کردن پوست، تمیز کردن منافذ، ماساژ التراسونیک و غیره دارند.

نحوه کارکرد:

  1. به وسیله سیستم مکش، به آرامی پوست خود را ماساژ دهید.اینکار باعث افزایش گردش خون و لنفاوی، تسریع در متابولیسم و کمک به تغذیه بافت درمی پوست میشود و در نتیجه پوستتان صاف و محکم میشود.
  2. نفوذپذیری پوست را تقویت کنید تا کرم های زیبایی به عمق پوست نفوذ کرده و رطوبت پوست را تامین کنند تا در نتیجه پوستی شفافتر داشته باشید.
  3. بهبود و افزایش تولید کلاژن توسط سلولها باعث افزایش مقاوت پوست و جلوگیری از آسیب رادیکالهای آزاد پوست شده و پوست شما را سفت و با طراوت میکند.
  4. بازسازی سلولهای پوستی، تقویت سیستم ایمنی پوست و مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش برای جلوگیری از ایجاد ملانین در صورت باعث میشود پوستی روشن و سالمتر داشته باشید.
  5. با افزایش گردش خون تجزیه ملانین را ترویج کرده و در نتیجه عضله ملانین را تضعیف میکند.

پراب میکرودرمابراسیون

ذرات طبیعی میکروکریستالی روی پراب ها میتوانند به آرامی قسمت های زبر و سخت پوست را از بین ببرند و در نتیجه پوستتان صاف و شفاف میشود. در همین حال مکش دستگاه باعث میشود آلودگی های از پوستتان خارج شده و گردش خون افزایش یابد. این دستگاه برای ترمیم طبیعی سلولها مفید است و باعث صاف، شاداب و جوان شدن پوستتان میشود.

عملکرد محصول:

6 پراب قابل تعویض با عملکردهای مختلف

راهنمای استفاده میکرودرم

این سه پراب از ذرات کریستال ساخته شده اند. کریستال ها مساحت بیشتری دارند و فعالیت سطحی را افزایش میدهند. این پراب های بدون آسیب رساندن به پوست و با لرزش التراسونیک میتوانند لایه برداری پوست را انجام دهند و زندگی تازه ای به پوستتان ببخشند.

  1. پراب D80: مناسب برای بدن. خصوصا برای قسمت های دارای آکنه، زانو، آرنج و نواحی که کشش دارند.
  2. پراب D120: مناسب برای صورت. لکه های بزرگ، جای زخم، خطوط باریک و دیگر نواقص زیبایی.
  3. پراب D200: مناسب برای نواحی اطراف چشم و بینی. چین و چروک، چربی، جوش سرسیاه و آکنه.

پراب های غیر کریستالی:

راهنمای استفاده میکرودرم

مکنده جوش سرسیاه و سفت کردن پوست: پراب دایره ای بزرگ دارای خصوصیت مکش قوی است. این پراب تاثیر زیادی بر روی پوست چرب و از بین بردن جوش سرسیاه دارد. این پراب با مکش باعث لیفت و ماساژ پوست میشود. در قسمت پایین پوست کار میکند و باعث افزایش گردش خون و لنفاوی شده و پوست شما را سفت و محکم میکند. از این پراب میتوانید بر روی پوست صورت بغیر از نواحی اطراف چشم استفاده کنید.

راهنمای استفاده میکرودرم

پاکسازی منافذ: پراب دایره ای کوچک خاصیت مکش کمتری دارد. پراب را روی جوش سرسیاه یا آکنه قرار دهید تا آلودگی های آن را خارج کند. اگر آکنه ملتهب یا زخم باشد توصیه میشود از این پراب استفاده نکنید. همچنین اگر جوش سرسیاه بزرگ یا قوی باشد توصیه میشود از پراب دایره ای بزرگ استفاده کنید. پراب دایره ای کوچک مخصوص پوست های نازک و حساس است. از این پراب میتوانید برای پوست های حساس یا قسمت های حساس پوست مانند اطراف چشم استفاده کنید.

راهنمای استفاده میکرودرم

از بین بردن خطوط باریک: این پراب با داشتن دهانه خاص بیضی شکل میتواند برای قسمت های خاص صورت مانند گوشه چشم ها، بینی، گوشه لب های و دیگر قسمت هایی که مراقبت از آنها دشوار است مناسب باشد. برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک های عمیق میتواند بر عمق پوست تاثیر گذاشته و گردش خون را افزایش دهد. از این پراب میتوانید برای نواحی گوشه چشم، بینی و لب استفاده کنید. همچنین میتوانید برای گردن از این پراب استفاده کنید.

نکته:

  1. عملکرد ساکشن پوست صورت را بالا میکشد. توصیه میشود بر روی زخم از این دستگاه استفاده نکنید.
  2. عملکرد صاف کردن پوست دستگاه میکرودرم برای پوست های خشک یکبار در هفته، و برای پوست های چرب دوبار در هفته باید باشد و هربار استفاده کمتر از 15 دقیقه باشد.(بسته به شرایط پوستی)
  3. لطفا سر پراب دستگاه را روی پوست خود فشار ندهید. این دستگاه دارای نیروی مکش قوی است.
  4. ممکن است پوست شما پس از استفاده از دستگاه تحریک شده و قرمز شود. این امر طبیعی است و به دلیل افزایش گردش خون رخ میدهد. پوست شما پس از حدود 30 دقیقه ریکاوری میشود.
  5. لطفا پس از استفاده ا دستگاه از مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید.
  6. لطفا قبل و بعد از استفاده از دستگاه از هیچ نوع اسکراب یا لایه بردار استفاده نکنید.

روش های استفاده:

برای سفت کردن و صاف کردن پوست:

  1. از این دستگاه میتوانید پس از دوش گرفتن یا شستن صورت استفاده کنید.
  2. برای افزایش گردش خون پوست قبل از استفاده پوست خود را ماساژ دهید.
  3. قبل از استفاده پوست خود را تمیز و خشک کنید. توصیه میشود از فیس براش برای اینکار استفاده کنید.
  4. استفاده از دستگاه را از پایین فک شروع کنید و به سمت بالا بیایید.
  5. دستگاه را در کنار گونه قرار داده و به سمت بیرون بکشید.
  6. دستگاه را روی پیشانی خود قرار داده و به اطراف بکشید.
  7. دستگاه را در ناحیه T قرار دهید و به سمت پایین بکشید.

نکنه: زمانی که پوستتان را تمیز کردید از عملکرد ویبره دستگاه برای ماساژ استفاده کنید. اینکار گردش خون پوست را افزایش داده و استفاده از دستگاه را با نتایج بهتری همراه میکند.

پاکسازی منافذ از آلودگی ها:

  1. پراب دایره بزرگ یا کوچک را به دستگاه متصل کنید(بستگی به شرایط پوستی دارد.)
  2. پراب را روی آکنه یا جوش سرسیاه قرار دهید. شدت دستگاه را برحسب نیازتان تنظیم کنید.(روش: برای جوش سرسیاه شما میتوانید به آرامی دستگاه را در ناحیه جوش چندین مرتبه حرکت دهید اما لطفا آنرا عقب و جلو نبرید و در یک جهت حرکت دهید. برای آکنه به محض اینکه آکنه خارج شد دستگاه را بردارید.)

نکته: زمانی که جوش سرسیاه و کثیفی را خارج میکنید شما میتوانید ویبره التراسونیک را روشن کنید تا منافذ پوستتان باز شود و نتیجه بهتری بگیرید.

از بین بردن خطوط باریک:

  1. پراب بیضی شکل را به دستگاه وصل کنید.
  2. دستگاه را در نواحی مانند گوشه چشم، بینی و لب قرار دهید. شدت دستگاه را بر اساس نیازتان تنظیم کنید.

نکته: زمانی که از دستگاه استفاده میکنید برای داشتن نتایج بهتر میتوانید از لرزش التراسونیک دستگاه استفاده کنید.

روش: دستگاه را روی پوستتان قرار دهید بعد به سرعت بکشید. نگه دارید و بکشید. این کار را چند بار انجام دهید. این عمل باعث تاثیر در عمق پوستتان شده و گردش خون و الاستیک پوستتان را بهبود میبخشد و چین و چروک های پوستتان را کم میکند.

نکته: لطفا زمان زیادی را برای یک قسمت از پوستتان اختصاص ندهید چون ممکن است پوستتان کبود شود. اگر این اتفاق افتاد استفاده از دستگاه را متوقف کنید.

جزییات محصول:

راهنمای استفاده میکرودرم

نکته:

  1. دستگاه را با آب نشویید.
  2. افرادی که دارای ناتوانی های حسی و عقلی هستند و یا دانش و تجربه کافی ندارند نباید از دستگاه استفاده کنند و شخص دیگری باید مسئولیت استفاده آنها را به عهده بگیرد.
  3. این دستگاه برای افرادی که جراحی های زیبایی در نواحی مورد استفاده دستگاه کرده اند مناسب نیست. همچنین خانم های باردار و افراد دارای مشکلات قلبی نباید از دستگاه استفاده کنند.

مشخصات فنی محصول:

نام دستگاه: میکرودرم خانگی کارینا مدل HB 079

برق ورودی: 5V–0.5A

ظرفیت: 5W

باتری: 3.7V—500mAh (در زمال شارژ کامل 80 دقیقه قابل استفاده است)

قدرت مکش: 59KPA

ابعاد: 203*44.5*39 mm

وزن: 165g

جزییات بسته بندی محصول:

1. دستگاه میکرودرم

2. شش عدد پراب

3. کیف نگهداری

4. پنج عدد صفحه ضد گرد و غبار

5. شش عدد حلقه ضدآب

6. دفترچه راهنما

7. کابل شارژ

 

نوشته های مشابه

0 دیدگاه در “راهنمای استفاده میکرودرم خانگی کارینا مدل HB 079

  1. parimahmirzaei گفت:

    سلام من این دستگاه رو خریداری کردم ممکنه بفرمایید پروب های یدک روهم موجود دارید یا خیر؟اگر ممکنه لینک صفحه پروب و فیلتر یدک رو ارسال کنید ممنونم?

    1. با سلام
      بله پراب و لوازم این محصول موجود است.
      میتوانید با تماس با شرکت یا پیغام دادن در واتس اپ پراب ها را خریداری کنید .
      با تشکر از انتخاب شما

دیدگاهتان را بنویسید