وبلاگ

فیس براش خوبه؟

فیس براش خوبه؟

امروزه در دنیا فیس براش ها به علت عملکرد و کارایی فوق العاده، مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته اند. فیس براش خوبه؟

اما با توجه به تنوع زیاد این دستگاه ها در بازار، انتخاب برترین فیس براش با توجه به عملکرد و کارایی مطلوب کار بسیار سختی است.

در اینجا با ذکرنکاتی مهم، شما را در انتخاب بهترین و برترین فیس براش ها راهنمایی خواهیم کرد.

فیس براش محصولی بسیار کاربردی جهت محافظت و پاکسازی پوست استفاده میشود براش‌ها معمولاً به شکل یک برس برقی، با یک سر لغزان یا چرخان طراحی می‌شوند.

سر این برس‌ها قابل تعویض و شستشو هستند و از هزاران تار پلاستیک یا ابریشم (یا مو) ساخته شده‌اند.

فیس براش چندین برابر شست و شوی صورت را بهتر از روش های معمولی انجام می دهد و باعث افزایش گردش خون و خونرسانی بهتر در پوست شما میشود که این امر به بهبود وضعیت پوست شما کمک میکند.

وسیله ای کاملا مناسب برای ماساژ صورت، ریلکس کردن عضلات زیر پوست، پاک کردن صورت از جوش های سرسیاه، جلوگیری از چین و چروک زودرس خواهد بود.

فیس براش بمنظور شستشوی عمقی و پاکسازی پوست طراحی شده است.

همچنین برای آرایش و پخش مواد آرایشی روی پوست می توان از آن استفاده کرد.

کار فیس براش چیست ؟؟

شستشو با فیس براش خیلی بهتر پوست را تمیز میکند و منافذ را به طور عمقی از آلودگیها پاک میکند.

به نسبت شستشو با دست بدون اغراق، پوست خیلی تمیز تر میشود .

فیس براش ها معمولا دو حالت شستشو دارند یکی چرخشی و یکی ویبراتوری.  و البته در سه حالت براش دستی و برقیو باتری دار موجود هستند و برقی ها و باتری دار ها سری های متنوع دارند که همه قابل تعویض هستند .

بعضی نیز یک سری برای ماساژ دارند که میتوانید برای زدن ماسک ها استفاده کنید.

بهتر است هر شب استفاده نکنید ، دو تا سه بار در هفته بهترین گزینه است.

برای انواع پوست هم قابل استفاده است.

پوست های خشک و حساس هم هفته یک بار کافیست.

مزایای استفاده از دستگاه فیس براش

– شستشوی چند برابر موثرتر ازشستشوی دستی.

– پاکسازی کامل و عمیق پوست

– رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی

– افزایش گردش خون در پوست و در نتیجه شادابی و شفافیت آن.

– جذب بهتر کرم ها و محصولات مراقبت پوستی

– جلوگیری از پیری زودرس پوست

– رهایی از جوش های سرسیاه و زیرپوستی و جلوگیری از باز شدن منافذ پوست

– لایه برداری پوست به صورت سطحی و ملایم

– ماساژ ملایم و خونرسانی.

فيس براش خوبه؟

فيس براش به دليل اينكه شستشوي پوست را بهتر انجام ميدهد و در حين شستشو با حركات دوراني باعث ميشود جريان خون در مويرگها بيشتر بشود و اكسيژن بيشتري به پوست برسد ، كمك ميكند پوست شفاف تر و تازه تر به نظر برسد و منافذ به صورت عمقی تميز شود .از فوايد استفاده از این براش ها تمیز شدن کامل پوست و منافذ هستش که بعضاً به بسته شدن منافذ باز هم کمک خواهد کرد و دیگر فایده آن برطرف شدن جوش های سر سیاه است که البته این امر گاهی با استفاده از اسکراب های دانه دار نیز قابل انجام است.
پس فيس براش محصول خوبی است.

نحوه‌ی استفاده از شوینده ها همراه با دستگاه فیس براش

بهتر است قبل از استفاده از دستگاه  آرایش خود را با دستمال مرطوب پاک نمایید، ابتدا صورت خود را خیس نمایید سپس برای از شوینده روزانه مناسب پوست خود به مقدار لازم روی صورت خود بریزید.برای شستشوی هفتگی از اسکراب‌های هفتگی استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که از اسکراب هفتگی قوی به هیچ وجه روزانه استفاده ننمایید چون باعث خشکی بیش از حد پوست شما خواهد بود.بعد اززدن شوینده ها به صورت، فیس براش خود را روشن کرده کمی براش را خیس کرده و بمدت یک دقیقه عمل شستشو را انجام دهید.دستگاه را به نرمی به شکل دورانی بر روی صورت به حرکت در آورید. زمان شستشوی هر کدام از گونه ها و بینی 20 ثانیه، پیشانی 10 ثانیه، چانه 10 ثانیه می باشد. سپس صورت خود را با اب ترجیحا خنک بشورید.

اشتباهات رایج در استفاده از فیس براش؟ 

موقع شستن فيس براش را زیاد فشار ندهید تا مثلا كار ميكرودرم ابرژن رو هم بكنه و لايه برداري كند ، اينكار اشتباه است چون باعث صدمه به بافت پوست و حساسيت ميشود .
موقع شستن، بيشتر از20 ثانيه روي يك قسمت ثابت نگه ندارید تا به زعم خودمان پوست را ماساژ داده باشيم ، اينكار هم اشتباه است چون باعث خشكي و حساسيت و صدمه به بافت پوست میشود.
فيس براش را بدون شستن و مراقبت بهداشتی روزها و هفته به حال خود رها نکنید ، وقتي فيس براش را مرطوب در محيط نم دار حمام رها ميكنيم باعث ميشویم باكتريها مخصوصا استافيلوكوك روي برس اين دستگاه كلونيزه شوند و با هربار استفاده روي پوستمان سوار شوند و باعث ايجاد آكنه شوند.

پس حتما بايد فيس براش رو بعد استفاده با شوینده شست و با حوله خشك كرد و با اسپري الكل روش اسپري كرد تا در استفاده بعدي تميز و عاري از باكتري باشد.

شما هم نظرات و تجربیات خود را درباره فیس براش در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

بهترین مارک فیس براش ، فیس براش خوبه؟ ، فیس براش دستی ، فیس براش دستی سیلیکونی ، بدن ،  برس پاکسازی ، بهترین مارک فیس براش ، پوست ، تاچ بیوتی ، جوانسازی، جوش ، جوش سرسیاه ،  چین و چروک ، ژیناکالا ، صورت، فروشگاه اینترنتی ، فیس براش ، فیس براش خوبه؟ ، فیس براش دستی ، فیس براش دستی سیلیکونی ، لک ،  مراقبت از پوست ، هانی هیر ، ست پاکسازی صورت ، قیمت فیس براش سیلیکونی ، بهترین فیس براش ،  خرید فیس براش دستی سیلیکونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید